MOTOR
| Silindir Hacmi (cm3) | 1390 |
| Çap x Strok (mm) | 79,5 x 70 |
| Silindir Sayısı | 4 |
| Sıkıştırma Oranı | 9,5 : 1 |
| Supap Sayısı | 8 |
| Maksimum Tork Nm CEE | 114 |
| Maksimum Güç Devri (dev/dak.) | 5500 |
| Yakıt Tipi | Kurşunsuz Süper |
| Maksimum Tork Devri (dev/dak.) | 4250 |
| Maksimum Güç kw (bg/DIN) | 55 (75) |
| Enjeksiyon Tipi | Çok Noktalı |
AKTARMA ORGANLARI
| Vites Kutusu Tipi | Mekanik |
GÜÇLER
| Maksimum Hız (km/s) | 170 |
| 0-100 km/h (s) | 12,5 |
TÜKETİMLER 93/116 NO.LU AET NORMLARI LT/100 KM
| Şehiriçi | 9,7 |
| CO2 (g/km) | 168 |
| Şehirdışı | 5,7 |
| Karışık | 7,1 |
DİREKSİYON
| Dönüş Çapı Kaldırım / Duvar (m) | 10,3 / 10,7 |
| Hidrolik | Seri |
FRENLER
| Ön: Hava Kanallı Disk (DV) (mm) | DP 238 |
AĞIRLIKLAR
| Harekete Hazır Boş Araç (Sürücü Hariç) | 939 |
ÖLÇÜ VE KAPASİTELER
| Yakıt Deposu (lt) | 50 |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder